allview de Romania

sau “Cum ştie românu’ să-şi dea arama pe faţă”

 

N-am aflat – încă – utilitatea tabletei, în afara faptului că o distrează pe fiică-mea de 2 ani jumate şi ocazional dau mâncare găinilor la HayDay… (Mă rog, este evident o părere subiectivă, de la unul care lucrează pe calculator la 2 monitoare, oarecum sătul de device-uri…)

Cu toate astea, oamenii de la #Vodafone m-au convins să încerc SmartNet-ul 10, pe o tabletă #allview AX4 Nano. Tableta nu este deloc rea, ca să fiu sincer, doar că este un model al #allview – #VisualFan. Ceea ce o face total neatractivă şi useless atâta timp cât Customer Service-ul este o noţiune încă nedescoperită de #VisualFan, iar #garanţia este – dar de fapt nu este!

Long story short, după istorica perioadă de aproape 6 luni, tableta a “decedat” – pur şi simplu nu se mai încărca. Evident, cum probabil oricine bănuieşte, laborioasa operaţiune de alimentare constă în (mă scuzaţi) băgarea mufei #microUSB în portul aferent de pe tabletă. Care port este de altfel şi singurul. Cum eu sunt de obicei mai nedus la biserică când e vorba de aşa chestii complicăcioase, nu m-a dus evident capul să fac încărcare din aia telepatică, ci doar să bag conştiincios mufa aia microUSB în portul ăla tot microUSB din tabletă. Ceea ce #carevasăzică a avut ca rezultat “condiţii improprii de utilizare” (foto 1)!

Procesul verbal #visualfan cu celebra menţiune "condiţii improprii de utilizare"

Procesul verbal #visualfan cu celebra menţiune “condiţii improprii de utilizare”

La prima vedere, aş fi tentat să bag o serie din aia gen “mizerabili nesimţiţi cu produse de 2 bani dar tupeu jegos şi fantastic de mare pentru ce cârpeli vând pe piaţă”, dar… măcar sunt conştiincioşi. Au “rezolvat” în ceea ce pare deja maniera tipică #visualfan şi certificatul de garanţie (poza 2)!!!

Ca să înţeleagă dobitocu de client că ne doare-n cur de garanţie!

Ca să înţeleagă dobitocu de client că ne doare-n cur de garanţie!

Mda… cam asta-i treaba cu România – e miştoacă, da-i încă locuită… de specimene d-astea de #biznismăni gen #visualfan.

Disclaimăr: consultanţii #Vodafone merită nota 10 pentru gestionarea situaţiei şi încercarea de a o rezolva, cumva. Chinezăriile nu-s chiar toate chinezării, dar tocmai p-alea proaste şi nasoale s-au găsit #dăştepţii #biznismăni #visualfan să le aducă şi să-şi bage picioarele în ea de garanţie şi-n ei de clienţi.

Concluzia (dacă încă nu este clară): #visualfan – #allview sunt DOAR nişte ţepari ieftini, marfa este nasoală şi nu merită nici măcar un bănuţ. Aşa… macro… #afacerileromâneştisuntîncădoarţepeieftine…

Advertisements

2 thoughts on “allview de Romania

  1. Și Vodafone face de-astea. Aceeași problemă cu mufa la o tabletă Lenovo sub brand Vodafone – garanție refuzată pe motiv că tableta a fost lovită; nici vorbă de așa ceva (nu avea urme de căzătură sau alte simptome). Ca atare au cerut 500 de lei pt. reparație, operațiune executată până la urmă la un service de cartier cu 50 de lei.

  2. Dupa cum ai vazut deja si pe la mine, concluzia la care am ajuns este aceiasi cu a ta, desi macar la a doua tableta au avut bunul simt sa ii schimbe bateria.

    10x but no 10x! No more Allview for me! 😀

Comments are closed.