p-aia cu leopardu’ de dupa gardu’…

… o ştiaţi?!

Văd şi doresc asta:

2015-01-12_1651

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Că tot era în drum, trec pe la arsisu’ de la mall s-o şi iau. Doar că la magazin este 29 de lei.

Zic (cu tupeu, cred eu): “Pă site ie jumate, doar 14,50”

Zice d-şoara (cu tupeu d-ăla adevarat, nu ce credeam eu): “Ia-o d’acolo!”

Zic (tare): “Nu mai iau deloc, mersi!” (şi-n gând) “toanto, dacă vorbeai mişto, poate puneam botu’ ” şi plec.

Cu imbatabila mea logică, urma să comand online, beam o cafea şi reveneam – iarăşi cu tupeu (da’ tot din ăla veştejit) să-mi ridic comanda 😉

Doar că… na belea!

2015-01-12_1652

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

THE END

 

PS: Capacu’ l-am luat până la urmă de la un magazin Vodafone. 9,90 lei.

 

 

