vv nu ar trebui să-şi dea demisia

Cumva, ai dreptate. Cumva şi eu voi atinge un pic din adevăr.
PSD, tocmai la cât de mare este, trebuie reconstruit de la temelii. Eu cred că dacă ponta ar fi fost lăsat „de capul lui”, ar fi făcut o imagine mult mai bună decât ce am văzut. N-a fost lăsat şi a eşuat, dar în sprijinul a ceea ce zic eu este modul în care a acceptat situaţia (ok, eu încă nu ştiu ce va fi mâine la CCR, nu pot decât să sper că nu va fi ceva tragicomic, chiar ar fi păcat pentru cum s-au manifestat oamenii).
Pe de altă parte, eu percep alegerile astea ca pe un imens vot de blam dat de oameni întregului sistem şi nucleului ăla fesenist, de la care de fapt a „emanat” toată clasa politică românească actuală. A durat 25 de ani, dar ce mişto a fost reacţia ;-). Doar că a fost un vot uninominal, personal, pentru o funcţie unică. Pun pariu cu oricine că la parlamentarele din 2016 nu va fi mai mult de 40% prezenţa la vot, dacă sistemul actual de votare rămâne acelaşi.
Iată de ce eu prefer să-i las în pace. O vreme. Să se cureţe, sa-şi facă singuri purgatoriile şi penitenţele, să-şi rupă singuri uscăturile. Asta ar fi chiar vremea de până în 2016. Să-i văd cum şi cu ce se prezintă atunci. Dacă au înţeles ceva din tot ce s-a întâmplat ieri, ar trebui să avem ce analiza şi compara în 2016.
Şi exact aceleaşi lucruri / acţiuni le aştept şi de la ceilalţi. Aştept să văd CLAR că au înţeles că ei nu au câştigat nimic, să văd că au înţeles că ne-am săturat de minciuni, hoţie şi jeg.
Aştept să văd un minim de normalitate. Atunci va fi bine. Cumva, ai dreptate. Cumva si eu voi atinge un pic din adevar. PSD, tocmai la cat de mare este, trebuie reconstruit de la temelii.

Ce citiţi mai sus este comentariul meu la unul din excelentele (zic eu) episoade “câte 3” ale lui Cristian China Birta. Asta cred eu că ar fi bine să se întâmple şi aşa văd eu istoria scrisă ieri.

Dar… cine sunt eu să fac analize? 😉

417438_1940362764537_1510131064_n

Seria “câte 3” înseamnă:

1. #VreauSăVotez Daţi-mi 3 motive pentru care Iohannis este bun de preşedinte

2. #Vreausăvotez Daţi-mi 3 motive pentru care Ponta este bun de preşedinte

3.#VreauSăVotez Atunci când vedem ca calul, nu stăm să mai nechezăm cu cugetul

şi NEAPĂRAT să citiţi Domnule Ponta, domnule Iohannis, vreau să vă uitaţi în ochii Andreei

Mulţumesc, Cristian.

