Nu a câștigat Iohannis, am câștigat eu

Titlul postului este un citat de la Marius Popa. Tot de la Marius este şi următorul:

Nu a câștigat Iohannis, am câștigat eu! Și nu a pierdut Ponta! Au pierdut toate televiziunile care promovează mocirla intelectuală și spirituală! Au pierdut toți grobienii plin de bani care au investit într-o campanie mizerabilă, demnă de cel mai mare dispreț! Au pierdut toți “marii ziariști” care, cu o aroganță incredibilă, au încercat toate manevrele posibile să deturneze atenția de la furt! Au pierdut toți! Cu fiecare steag fluturat în Piața Universității pe care nu l-au putut contrabalansa punga de făină și sticla de ulei de la Mioveni sau aiurea .

Și am câștigat eu. Sunt mândru că sunt român, domnule Victor Ponta! Așa este, ai reușit să ne unești! Doar că împotriva a tot ceea ce reprezinți!

Vorbeam cu o amică pe facebook despre citatul postat de mine de la gaben.ro, din ziua alegerilor:

“Câteva întrebări am, aşa, ca pentru oameni nehotărâţi:

Ce o să simţi anul viitor, dacă toţi condamnaţii penali din PSD&Co vor fi eliberaţi?
Ce o să simţi dacă firma la care lucrezi se închide pentru că impozitul progresiv le distruge afacerea?
Ce o să simţi dacă şeful tău vine şi îţi spune că trebuie să îţi modifice contractul, să îţi treacă salariul minim (pentru a avea cota cea mai mica de impozitare)?
O să te gândeşti că, poate, prin votul tau, ai fi împiedicat toate astea?

(Votul tău şi al altor milioane de oameni nehotărâţi, care nu se prezintă la urne)”

Oamenii au venit la urne şi au votat. Oamenii au înţeles. Sau nu, dar s-au săturat de aroganţe fără sens şi tupeu. Încă nu ştim, dar ne vor desluşi cu siguranţă specialiştii despre ce a fost de fapt vorba în alegerile astea.

Sunt mulţi oameni care acum sunt decepționați și dezorientați că idolii lor se prăbușesc.Cu ultimele răbufniri îi taxează pe ceilalți care se bucură că sunt ”inconștienți”, ”spălați pe creier de internet”, ”băsiști”, ”masochiști”, ”bolnavi”, ”manipulați”, etc.
E incredibil cum se formează realități diferite în mințile oamenilor aceleiași țări și care nu mai au putere să reflecteze la întrebarea: ”Și dacă-i invers?

Pentru mine însă, la alegerile astea nu a fost DELOC vorba de stânga sau dreapta – ambele construcţii politice româneşti sunt la fel de stricate, corupte şi jegoase. În România anului 2014 şi stanga şi dreapta sunt penale şi complet rupte de realitatea ţării şi lumii în care noi – pulimea – trăim.Pentru mine, este clar că (încă) nu s-au înţeles chestii. Chestii de-astea ‪#‎muiesipontasibasescusipsdsipdlsiingeneraltoatapoliticavoastra‬, pentru că ‪#‎vremsafimnormali‬ şi ‪#‎neamsaturatdevoi‬. Voi toţi!

romania-mea

 

Votarea asta de ieri a fost – pentru mine – una 100% antimizerie, anticorupţie, antihoţie. Ok, unii au votat Iohannis din convingere, stimă lor. Eu unul am votat #antipsd şi ca să penalizez jegul uman care este ponta şi ce reprezintă.

1966214_4832274220516_5912093639342954045_o

 

În România 2014 totul este atât de gri încât nu se mai poate distinge albul de negru, indiferent de ce trucuri s-ar face. Sunt atât de îmbârligaţi şi legaţi de afaceri urâte şi mizerabile, de interese atât de josnice şi fetide, că eu nu am putut face decât această delimitare. Am atacat cât şi cum am putut ce a fost şi a făcut băsescu şi pdl, la fel am facut şi #antipsd. La fel voi face mereu, atât timp cât nu există echilibru şi NORMALITATE. Eu am trăit şi în România şi afară, ştiu cum este şi nu vreau doar o ţară ca afară. Vreau să fiu sigur că am ce-i oferi fetiţei mele. Vreau să nu îmi fie ruşine de ea că i-am sabotat viitorul susţinînd clicile astea soioase care se tot perindă de 25 de ani pe aici. Vreau să trăiesc într-o Românie NORMALĂ.

Ar fi mult mai mişto decât afară 😉

 

PS: noi vom pleca oricum din România, am recunoscut că am greşit ENORM când ne-am întors… dar neamţul merită un pic de răbdare, pare să vrea să ne placă iar în România 😉

 

One thought on “Nu a câștigat Iohannis, am câștigat eu

  1. Pasarea PuieMontix

    Draga Ponta iti spun printre soapte
    Imi place camasa ta de noapte
    Si daca vrei iti dau de stire
    Te-am f___t ca amintire
    Iti dau si poza ca amintire
    Ies la tigarea de dupa iubire

Comments are closed.