6 minute

A durat 6 minute – pe lista suplimentara. In Bucuresti. #Carevasazica, nu-i deloc mare scofala si – ca cetatean al unei tari “democratice” (stiu ca aici am tras-o de par), doar asa iti poti arata “puterea”.

Am votat - turul II - 2014

Am votat – turul II – 2014

Corect, in strainatate nu este deloc aceeasi ciorba, pentru ca: 1. acolo se stie ca se voteaza majoritar antipsd, 2. acolo nu se pot fusari la fel de usor si simplu voturile ca in Romania. Dar, cum pare ca cei din strainatate au destula minte si stiu ce au de facut – postul asta este pentru cei care (inca) se afla in Romania.

Ce si cum voteaza fiecare e treaba lui. Ca va fi jale mare in Romania de maine incolo – oricare ar fi rezultatele, este doar un trist adevar. Ca eu propovaduiesc plecarea din Romania ca unica solutie sa-mi cresc fetita intr-o lume NORMALA (nu mai arde rost sa povestesc iar cata dementa si lipsa de echilibru si normalitate este in Romania) – este optiunea mea. Si a oricui mai doreste si s-a saturat sa se mai zbata pentru oamenii asti acare (inca) populeaza Romania. Dar nu-mi permit sa-ncerc sa conving pe nimeni de asta, nici macar prin omisiune.

