GES Security are contract cu Enel

Le-am scris alora de la GES Security despre treaba asta:

2014-11-04_1117

In data de 03 noiembrie 2014, ora 16:55, la punctul de plata Enel din Bucuresti – Pta Muncii – angajata dvs Datcu Elena a incuiat usa si nu a mai permis accesul la terminalele de plata, desi programul de lucru este pana la ora 17:00.
O plata la terminalul automat dureaza – in cazul meu – mai putin de 1 minut – deci, macar teoretic as fi mai avut destul timp sa platesc. Dar, dna Datcu nu a binevoit. Explicatia a fost: “s-a lasat seara, dar puteti sa platiti la Mega, colea peste drum”.

Ca Enel-ul, ca fost Renel, este de cacao si o firma plina de basini birocratice – asta stim cu toti si suntem obisnuiti, dar nu stiu cat mai inghitim tampenia asta.
Dar dvs, astia de la GES Security – care ati avut sansa / bafta / smenul sa prindeti asa client – ar trebui sa va ganditi ca daca mentineti atitudinea si angajati gen dna Datcu, s-ar putea foarte curand sa nu mai aveti nicio sansa.
Parerea mea ;-).

Ca sa inchei optimist, MUIE Enel si GES Security – la pachet. Dna Datcu nu, ca nu-mi bag eu pula in orice. Mersi.

