Go West!… sau Go West?

M-am distrat si eu putin cu jucarica de la Adevarul, http://adevarul.ro/alege-presedintele.

100203-0-aha

Ce mi-a iesit mie, mi-a iesit – important e ca ultima optiune ar fi VVP, ceea ce in sine e un imens castig 😉

Dar…
de ce oare sunt bre oamenii astia 14 asa incoerenti?

Exemplificam:
– nici macar unul din cei 14 nu ar face schimbarile la SRI si DNA. Pai da’ de ce?
– mai toti sunt pentru o Uniune Europeana in care tarile sa renunte la cat mai mult din suveranitatea nationala, dar multi din ei nu doresc trecerea la euro… si nici casatoria intre popo, pardon! – homosexuali si homosexuale. Eu personal ii consider ca si popo, dar zau ca nu ma-ncurca cine cu cine se-nsoara – care-i de fapt problema?!?
– se pare ca multi n-au inteles ca Federatia Rusa este ceva mai aproape si mai in coasta noastra decat USA, deci carevasazica, de ce sa nu intarim relatiile cu amandoua, nu doar cu americanii? Ce, piata rusa de cosum e asa mica?!?
– catindatii “ai nostri ca brazii” au, pare-se, o problemuta cu chinezutii care ar vrea sa ne faca niscai autostrazi si alte alea… bre, de unde or fi, de unde n-or fi – da’ numai sa faca dracului odata infrastructura aia, ca chiar ne trebuie, zau!
– mai vechea chestie cu Rep Moldova – dragoste cu sila nu se poate, oameniii se simt mai mult 75% rusi, hai sa ne vedem de saraciile noastre, ca s-o gasi cineva sa le rezolve si pe-ale lor.
– favorita mea: vrem si baze permanente NATO, dara musai sa marim si bugetul MApN… pai de ce, bre?!? Pa cuvat de fost comadant de grupa la pionieri si utecist intarziat, ca aveam 7 la purtare la vremurile alea, basca de fost ofiter MApN – zau ca daca stranuta Putin nu mai conteaza nici tot MApNu’, cu sau fara buget deloc, nici bazele americanilor. Si stiti care-i de fapt problema? Ca nu doar Putin poate stranuta, ci multi altii…
– bag sama ca oamenii astia 14 nu inteleg inca cum sta treaba cu oioropa si cu bugete / executii / piburi / planuri / etcuri… Eu inteleg ca e popular si populist sa nu te atingi de bastani, ca – deh – cine dracu’ te mai sponsorizeaza? – dar de ce nu vreti, mamica, sa impozitati progresiv?
– parliamentu’ – dragul nostru de parliament… Sincer, n-au decat sa se-mparta intre 1 pana la cate camarute doresc, zau ca mi se falfaie – ATAT TIMP cat sunt normali, decenti, isi fac treaba pentru care ii punem acolo si adunai dau maxim 300 (de exemplu)! Ca ar putea la fel de bine sa fie si doar 200, tot aia!

Nu mai povestim pe chestiile cu scoala, admiterea, religia si alelalte. hai doar sa fim normali la cap si sa nu mai experimentam – s-aude domnu’ Funeriu / Paleologu / Diaconu / Costoiu / Hunor / Pop / Pricopie, mai lasam balta nitel egzperimentele, ok? Punem manutele si invatam niscai limba romaneasca si cultura de bun simt si p-orma ne-apucam de neapucate, da?

Cum insa eu stiu ca-s asa, mai ciudat, si vreau sa traiesc decent in tara mea si sa-mi cresc copilul intr-o tara si un mediu NORMALE… n-am prea multe optiuni in afara de GO WEST…

Om trai si-om mai vedea dupa noiembrie 2014…

