capul plecat arata doar ca n-ai sira spinarii, romane!

Lucram in Amsterdam la un hotel intr-o echipa cu adevarat multinationala: britanici, italieni, portughezi, unguri, sarbi, romani, bulgari si desigur olandezi. Intr-o seara de weekend, “ca baietii”, la o bere, am descoperit de ce sunt romanii asa cum sunt…

“Capul plecat, sabia nu-l taie”. Despre asta era vorba-n propozitie… Toate neamurile alelalte de la masa pur si simplu s-au razvratit cand au auzit asta. Tuturor li s-a parut de neacceptat! Sub nicio forma! Ungurii, cel putin, mai aveau putin si intorceau toata carciuma cu sus-n jos, ca, mde – ei sunt urmasii lui Attila…

Sarbii au calificat zicala ca “curvasareala”, britanicul a mormait calm in barba ca asa ceva nu este psihologie de om care vreodata ar putea invinge ceva in viata, etc…

Eu… ce dracu’ samai zic?! … Am inteles de ce ma simt stingher in tara mea frumoasa dar inutila cat va fi plina de aberanti si deviati, am inteles de ce mi se face rau la meoritza si de ce nu halesc fiintele alea fara sira spinarii… \

Sa va fie bine, ca sa nu va fie rau, cam asa ar suna in romaneste urarea de final, nu ?…

