SVF

… adică da! SĂ VĂ FUT – panarame, jegoşi, scursuri şi lepădături de politicieni, înjura-v-aş fără să mă repet măcar o zi întreagă!

De aia muncesc eu şi ălelalte 3 milioane de proşti plătitori de taxe în ţara asta, ca să vă cumpăraţi voi labe triste parfumuri de poponari nefutuţi, să îşi facă nepoatele credite de casă la Carteru’ Latin şi să semneze prezenţa în bamboaie şi fratelle pe salariul de funcţionare, să vă plimbaţi cururile alea scofâlcite în maşini de lux, să îşi permită să emită păreri nişte avortoni ai căror părinţi nu îi putem scoate vinovaţi că au fătat pui vii, să îşi permită cocălarii să arunce cu teancuri de bani negri peste lăutari şi piţipoancele să îşi tragă pe bani negri dolce&babbane

Şi p-ăla de îl mai aud cu texte gen “n-avem ce face, cu cine să-i înlocuim… nu mai scăpăm de ăştia în veci” etc. – eu îi rup muia pe loc, îi rup mâinile şi îl bat cu ele până înţelege dobitocul dracului că DOAR NOI putem să ne scăpăm de javrele astea, DOAR NOI putem să-i înlocuim – nu barosso, coiosso sau mai stiu eu ce paraşută leşinată de aiurea de prin Europa.

În concluzie, eu investesc într-un chimir şi-un par. Chimirul pentru ce câştig pe munca mea, că statul pulii ăsta nu mai vede altceva decat muie de la mine, parul pentru ăia de se mai cacă pe ei atâta cu democraţia şi vorba bună. M-am săturat de vorba asta bună, numai belele a adus – ia să mai încercăm şi altceva…

PS: ca să eliminăm din start chestii nefăcute, ĂSTA e blogul MEU – cui nu-i convine, schimbă tab-ul şi citeşte ce-i place, ok?!?

 

 

 

