Cand n-am ce face…

… sau – altfel spus – cand ma manca-n cur si n-am cu ce ma scarpina: ma tot roade cifra asta de 18.000.000 de persoane cu DREPT de VOT. Ma uit si eu pe ici, ma uit pe colo, ma mai uit si pe dincolo … Astia http://www.google.ro/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=sp_pop_totl&idim=country:ROM&dl=ro&hl=ro&q=populatie+romania si cu astia http://ro.wikipedia.org/wiki/Demografia_Rom%C3%A2niei – cica ar fi tot in scadere populatia aia totala romaneasca, carevasazica in mintea mea (aia care ziceti ca-i tampita, sa ma pupati drept in cur) ar veni ca scade si numarul ala cu DREPT de VOT, nu ?! … Atunci, cum PLM vine treaba?!?!

Bun, mai stau oleaca, ma mai scarpin, iar mai stau … asa e, pe mine m-au bubuit naspa de tot baietii astia de la psd (cand era el psd), dar … parca atunci cand tataia ilici chema minerii, parca era unu baxescu de-i transporta cu onor incoace, spre Bucuresti … deci, cum dracu’ s-o mai scarpinam si p-asta?!?! Da’ atunci cand mie mi-au murit colegi dragi c-au dat cu avionul de pamant ca un cretin futut a taiat bugete doar ca el era ministru’ de transporturi – p-asta cum s-o mai zic ?!? Da’ cand mie oameni dragi si de o mare valoare au ramas someri ca tot cretinu’ ala chior de mai sus a vandut flota la fier vechi – p-asta iar cum s-o mai scarpin ?!? Da’ ca atunci cand baxescu si camarila se cacau pe ea de constitutie de 3-4 ori pe zi, nu mai sarea nicio ioropa, nicio merkela si niciun ples / hurezean/liicean/pizdean … asta cum s-o mai spun?!?! Nu zic nu, ba o si repet sus si tare – nu e clica mai imputita si marsava ca psd-ul, in afara de clica chiorului – care zau ca e mult mai marsava …

Bun, asa e – magarul de voiculescu e un nabab, mogul – ma-sa-n cur cum mai vrei sa-i zici, dar zau ca fata de un videanu / livache / cocos / berceanu / patriciu … fratilor, chiar ca e doar un fost securist abil care a facut bani. Da, este adevarat ca e naspa si ca-i un veros, dar haideti sa nu fim asa ipocriti acum, ca nu e asta nici cel mai rau, nici singurul, nici cel care ne-a tras-o cel mai rau, serios.

Iar comparat cu sclavetii – retineti termenul: SCLAVETII – nu sclavii (intrebati baietii de cartier care e diferenta) – lui baxescu si camarilei sale – sincer, eu unul prefer orice alta dihanie de pe pamantul asta, care macar sa stiu ca are coloana vertebrala.

Ar mai fi multe de zis, dar … ma duc sa muncesc, s-adun bani sa pot sa plec aiurea prin lume – exact acolo unde sa imi permit sa imi cresc copila fara grija zilei de maine si mai ales fara rusine ca am fost complice la mizeria asta. Da, asa este – acolo ala este oriunde in afara de tara mea… pacat …

Si DA – boule, care esti tu bou incaltat – ma bucur ca votul meu nu este egal cu tau – ca atunci ar insemna ca eu nu mai exist. Si da, asa e – matematica e exacta si precisa, dar tot depinde ce scazi din ce…

Sa traiti bine voi, ca mie mi-e scarba!

