Scris mai bine si concis decat eu o gandesc. Corect 100%!

Lingriesling

 

A fi patriot înseamnă să îţi iubeşti patria, să o aperi şi să ajuţi la dezvoltarea ei. Aşa zice, simplu, la DEX. De apărat ţara nu mai am cum, că am peste 40 de ani şi legal nu mă mai ia nimeni la oaste. O să o apere mercenarii ăştia moderni, conduşi de un patriot pe care-l cheamă Oprea. La dezvoltarea ţării aş fi ajutat, dacă ar fi existat oameni deştepţi şi mai puţin hoţi în toate guvernările, care să-mi fi folosit mai bine impozitele cu care m-au gîtuit, fiecare pe unde m-a prins. Iar iubirea… eheei, iubirea e… “un sentiment complex şi cu multe aspecte”. Am concluzionat că nu sunt patriot, conform celei mai simple definiţii posibile.

Săpînd în mine mai adînc, descopăr şi că:

Nu susţin niciodată naţionala de fotbal, o adunătură de tari în gură şi moi în picioare, mereu scuzaţi de vremea proastă, arbitrajul părtinitor, lipsa’ lu briliantu’, sau capu’ spart…

View original post 413 more words

